Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

My mod textures aren't showing up

FriedChicken
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing

• No registered users viewing this page.
    • Mr. diesieben07 und Mr. Luis_ST. Ich danke Ihnen für Ihre Geduld. Erst jetzt habe ich gelernt, dass "Listen Events" als Parameter zurückgegeben werden, also habe ich auch gelernt, dass man Methoden direkt mit Parametern aufrufen kann. Ich stelle den Ereigniscode zur Verfügung, weil es sich um ein geringfügiges Problem handelt und ich ein sehr schlechter Fragesteller wäre, wenn Sie auch für dieses Problem den Ereigniscode selbst durchgehen müssten. Ich verwende derzeit ein Übersetzungsgerät, um mit Ihnen zu kommunizieren, daher werden viele Wörter nicht klar und deutlich zu verstehen sein, und ich entschuldige mich für etwaige Missverständnisse. Ich bin Ihnen beiden dankbar, dass Sie sich trotz Ihres vollen Terminkalenders die Zeit genommen haben, um meine Fragen zu beantworten. Ich gebe Ihnen beiden ein Dankeschön, um meine Dankbarkeit auszudrücken. Ich danke Ihnen nochmals. :):)
    • Whenever I try to start my server I get this crash: [14:05:21] [main/FATAL]: Failed to start the minecraft server com.google.gson.JsonParseException: Error loading registry data: Not a valid resource location: #minecraft:infiniburn_end Non [a-z0-9_.-] character in namespace of location: #minecraft:infiniburn_end         at net.minecraft.core.RegistryAccess.m_175498_(RegistryAccess.java:156) ~[server-1.18.1-20211210.034407-srg.jar%2390!/:?]         at java.util.Optional.ifPresent(Optional.java:178) ~[?:?]         at net.minecraft.core.RegistryAccess.m_175503_(RegistryAccess.java:155) ~[server-1.18.1-20211210.034407-srg.jar%2390!/:?]         at net.minecraft.core.RegistryAccess.m_175500_(RegistryAccess.java:146) ~[server-1.18.1-20211210.034407-srg.jar%2390!/:?]         at net.minecraft.resources.RegistryReadOps.m_195841_(RegistryReadOps.java:37) ~[server-1.18.1-20211210.034407-srg.jar%2390!/:?]         at net.minecraft.resources.RegistryReadOps.m_179866_(RegistryReadOps.java:31) ~[server-1.18.1-20211210.034407-srg.jar%2390!/:?]         at net.minecraft.server.Main.main(Main.java:161) ~[server-1.18.1-20211210.034407-srg.jar%2390!/:?]         at jdk.internal.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:?]         at jdk.internal.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:77) ~[?:?]         at jdk.internal.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:?]         at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:568) ~[?:?]         at net.minecraftforge.fml.loading.targets.CommonServerLaunchHandler.lambda$launchService$0(CommonServerLaunchHandler.java:46) ~[fmlloader-1.18.1-39.0.75.jar%2361!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.LaunchServiceHandlerDecorator.launch(LaunchServiceHandlerDecorator.java:37) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.LaunchServiceHandler.launch(LaunchServiceHandler.java:53) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.LaunchServiceHandler.launch(LaunchServiceHandler.java:71) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.Launcher.run(Launcher.java:106) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.Launcher.main(Launcher.java:77) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.BootstrapLaunchConsumer.accept(BootstrapLaunchConsumer.java:26) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.BootstrapLaunchConsumer.accept(BootstrapLaunchConsumer.java:23) ~[modlauncher-9.1.0.jar%2343!/:?]         at cpw.mods.bootstraplauncher.BootstrapLauncher.main(BootstrapLauncher.java:149) ~[bootstraplauncher-1.0.0.jar:?]         at jdk.internal.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:?]         at jdk.internal.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:77) ~[?:?]         at jdk.internal.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:?]         at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:568) ~[?:?]         at org.jmt.mcmt.modlauncher.FastUtilTransformerService.argumentValues(FastUtilTransformerService.java:200) ~[jmt_mcmt-1.18.1-0.24.2-118-packaged.jar%2375!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.TransformationServicesHandler.lambda$offerArgumentResultsToServices$5(TransformationServicesHandler.java:80) ~[modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at java.util.stream.ForEachOps$ForEachOp$OfRef.accept(ForEachOps.java:183) ~[?:?]         at java.util.stream.ReferencePipeline$3$1.accept(ReferencePipeline.java:197) ~[?:?]         at java.util.HashMap$ValueSpliterator.forEachRemaining(HashMap.java:1779) ~[?:?]         at java.util.stream.AbstractPipeline.copyInto(AbstractPipeline.java:509) ~[?:?]         at java.util.stream.AbstractPipeline.wrapAndCopyInto(AbstractPipeline.java:499) ~[?:?]         at java.util.stream.ForEachOps$ForEachOp.evaluateSequential(ForEachOps.java:150) ~[?:?]         at java.util.stream.ForEachOps$ForEachOp$OfRef.evaluateSequential(ForEachOps.java:173) ~[?:?]         at java.util.stream.AbstractPipeline.evaluate(AbstractPipeline.java:234) ~[?:?]         at java.util.stream.ReferencePipeline.forEach(ReferencePipeline.java:596) ~[?:?]         at cpw.mods.modlauncher.TransformationServicesHandler.offerArgumentResultsToServices(TransformationServicesHandler.java:80) ~[modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.ArgumentHandler.processArguments(ArgumentHandler.java:71) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.TransformationServicesHandler.processArguments(TransformationServicesHandler.java:68) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.TransformationServicesHandler.initializeTransformationServices(TransformationServicesHandler.java:50) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.Launcher.run(Launcher.java:87) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.Launcher.main(Launcher.java:77) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.BootstrapLaunchConsumer.accept(BootstrapLaunchConsumer.java:26) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.modlauncher.BootstrapLaunchConsumer.accept(BootstrapLaunchConsumer.java:23) [modlauncher-9.1.0.jar%235!/:?]         at cpw.mods.bootstraplauncher.BootstrapLauncher.main(BootstrapLauncher.java:149) [bootstraplauncher-1.0.0.jar:?] container@pterodactyl~ Server marked as offline... [Game2 Daemon]: ---------- Detected server process in a crashed state! ---------- [Game2 Daemon]: Exit code: 1 [Game2 Daemon]: Out of memory: false [Game2 Daemon]: Aborting automatic restart, last crash occurred less than 120 seconds ago.
    • why, you have Event instance so call the getters we all have the code of the Event the Event exist to perform an action at a specific 'time'/'action' in the game what are you talking about
    • I am sorry, but I have zero idea what you are trying to say.
  • Topics

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.